27.9.11

AKU KONVO LAGI

21 September 2011

Ohoooooooohoii..... Maseh dalam mood raya neh! Harini ni aku konvo lgi buat kali ke 3. Kali pertama konvo diploma aku kt UTM Skudai 2005, pastu konvo degree Unitar kat PICC 2008, skrg aku konvo lagi, utk Masters plak, kat mana lgi kalau bukan DTSP USM Penang! 


2 tahun aku berpening²an, pagi kerja, ptg smp malam kelas pulak. Skrg aku dh ada Ijazah Sarjana Instruksi Multimedia@Master of Instructional Multimedia. Satu kepuasan!!! 


Erm, aku tersenarai dalam Sidang Kedua, so melepas la aku nk salam tangan Canselor USM, DYMM Tuanku Syed Sirajuddin Jamalullail. Aku dapat salam tangan Pro Canselor baru USM, Tan Sri M. Jegathesan... ya, btul la tu, atlit pelari negara suatu ketika dulu. 3 keping gambar dalam dewan kat bawah ni di shoot oleh Syed Azreezal, Photographer PTPM. Thanx bro!






Apa yg mengebestkan konvo ke 44 ni, buat pertama kalinya buat di dalam DTSP yg baru direnovate, cun ahh... nampak moden sket! Pastu mood raya lgi plak, so Jeep Jazz band main lagu raya masa konvo tu.... meriahhhhhh mak ngah! Berbunga²la mood aku hari tu... hehe so enjoy la pic² post-convo aku kt bwh ni yg di shoot oleh kwn baek aku, Kamarul Adzhar.








Tima kasih kpd semua yg menjayakan konvo aku, TQVM utk setiap kuntum bunga, setiap ekor teddy bear, setiap ekor angrybird dan juga sebijik labu sayong. Sayang ampa smua...

Sekiannn, saya karim sing marlia melaporkan utk TV4... =p


--- TAMMAT---

No comments:

Post a Comment